Keresési találataim

Állásajánlatok

A megnövekedett piaci igények kielégítésére egy új irodával bővülünk Kecskemét Belvárosában, a Piramis Udvarban.

Betölhető pozíció:

Ingatlan Referens, Új Építés Üzletág Referens

A Dream-Home Ingatlan és Új Ház Építő Centrum immáron 16 éve stabil helyet foglal el a szakmában, köszönhetően annak, hogy mindíg képesek voltunk megújulni, alkalmazkodni a piac kínálta lehetőségekhez. Nem hiszünk a “darálógép” hozzáállásban, viszont hisszük, hogy magas szaktudással és alázatos munkavégzéssel hosszú távon sikeresen lehet együtt dolgozni. Éppen ezért arra törekszünk, hogy munkatársaink magasan képzettek legyenek a szakmában és képesek legyenek az alkalmazkodásra ezen a dinamikusan változó piacon.

Cégünk képes volt mindíg jó teljesítményeket letenni az asztalra, még a “válság” idején is, azonban most egy olyan momentumhoz érkeztünk, melyet mindíg is vágytunk a szakmában: egy feltörekvő, hihetetlenül dinamikus piacon van lehetőségünk doldozni. A megnövekedett ügyféligényekhez megnövekedett munkaerőre van szükségünk, de a cég színvonalához mérten erősen megválogatjuk kikkel szeretnénk együttműködni.

Amennyiben az alábbiakban magára ismer és a kínált feltételek is egyeznek az Ön elképzelésével, ne habozzon beküldeni fényképes önéletrajzát és motívációs levelét az [email protected] e-mail címre! Amennyiben szimpatikusnak találtuk önéletrajzát, meginvitáljuk egy személyes elbeszélgetésre központi irodánkba.

Feladatok:

  • meglévő ügyfeleink kiszolgálása
  • új építésű projektek ügyfeleknek való prezentálása
  • potenciális ügyfelek, ingatlanok felkutatása
  • ingatlanok felmérése, értékelése
  • megbízások kötése
  • hirdetési és marketing tevékenység
  • ügyfelek igényeinek femérése
  • ügyfeleink igényeinek megfelelő ingatlanok felkutatása
  • használt és új építésű ingatlanok közvetítése
  • folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • tárgyalások lebonyolítása

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • kiváló kommunikációs készség
  • határozottság, terhelhetőség
  • ügyfél orientált gondolkodás
  • önálló munkavégezés és képesség a csapatmunkára
  • ápolt, jó megjelenés
  • rugalmasság

Előnyt jelent:

  • szakirányú végzettség
  • ingatlan-értékesítési területen szerzett tapasztalat
  • saját személyautó
  • idegen nyelv tárgyalóképes ismerete

Amit kínálunk:

  • teljesítmény alapú, kiemelkedő kereseti lehetőség
  • ingyenesen biztosított alaptanfolyam
  • rugalmas időbeosztás,
  • országos hálózati háttér által nyújtott biztonság
  • szakmai támogatás, ingyenes szakmai képzések
  • karrierrendszer, előrelépési lehetőség
  • informatikai rendszer
  • jó munkahelyi légkör és környezet egy profi, dinamikus csapatban

Munkavégzés helye: Kecskemét

  • Részletes kereső

    További opciók
  • Hitel kalkulátor